menu-button-of-three-lines

10 טיפים להתנהלות בתקופת הקורונה

המצב מבאס, זה נכון, כולנו באותה הסירה. אבל במקום לשבת ולשקוע יש לנו הזדמנות להסתכל אחרת על הדברים ולפתח את העסק, דווקא בתקופה הכי קשה.

ביום יום כולנו עמוסים עד מעל הראש בעבודות השוטפות והדחופות ולעיתים מזניחים את עצמינו לטובת טיפול בלקוחות. עכשיו, כשהלקוחות פחות פעילים זו הזדמנות מצויינת להשקיע בעצמנו, כדי שביום שאחרי המשבר נצא חזקים יותר לשוק.

הכנו לכם 10 טיפים איך להפוך משבר להזדמנות:

  1. לצאת מהפיג’מה – הטיפ הראשון ואולי הכי חשוב הוא להתלבש לעבודה.
    מה שתפסנו כהרגל מקבל עכשיו משמעות חדשה ונוספת. כשמתלבשים לעבודה אנחנו נכנסים למוד של עשייה. אז לא משנה אם נוסעים למשרד ואין פגישות או שאפילו לא יוצאים מהבית, הדבר הראשון הוא להתלבש כמו בכל יום ולהתכוונן למוד של עשייה.
  1. הלקוחות שלנו הם אנשים בדיוק כמונו. זה לא נעים להודות בזה אבל כולנו באותו המצב – בבוץ!
    אז מה עושים? מרימים טלפון, מתקשרים ללקוחות, שואלים בשלומם ומנהלים שיחת חולין חברית ומשתפת. במהלך השיחה חשוב להבין את הכאבים של הלקוחות שלנו ולעזור להם. זה הזמן לשתף מהידע שלכם ומהנסיון הפורה שלכם שצברתם במהלך השנים. תנו רעיון למימוש מיידי וכן, גם תעזרו להם. הלקוחות, כמונו, בני אדם וערבות הדדית במקרים כאלו היא קריטית.
  1. הזדמנות נהדרת לחידוש קשרים שאבדו עם לקוחות עבר או אלו שהקשר איתם נותק. הסבירו להם שאתם כאן עבורם (גם אם במתכונת מצומצמת).
  1. צאו מהקופסה – יצירתיות זה שם המשחק. בדיוק בזמנים כאלה עלינו להוכיח יצירתיות וגמישות מחשבתית. תנו למחשבות לרוץ ולדמיון להפוך למציאות אפשרית.
  1. השביחו את הנכסים הדיגיטלים – הרחובות שוממים מאדם? נו, ו? הדיגיטל מתפוצץ וזה הזמן שלכם להשביח (או לבנות אם לא עשיתם חס וחלילה) את הנכסים הדיגיטלים שלכם. כתבות, סרטונים, מדריכים, ביקורות וכל הבא ליד שווה עכשיו זהב למי שיודע איך לנצל אותו.
  1. תתחילו למכור אונליין – אם לא עשיתם את זה כבר, זה הזמן! מכירות אונליין ואיקומרס הן העתיד של העולם. זו הזדמנות מצויינת להתחיל להקים חנות, להעלות את התכנים ולהיות מוכנים למכור – נכון זה תהליך קצת ארוך אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם!

  2. תגדילו תקציב פרסום. עכשיו תגידו לנו – מה אתם משוגעים?! אז לא, אנחנו ממש לא משוגעים! זה בדיוק הזמן לבנות את המותג שלכם בחוכמה.
    כשכולם מתבצרים, זה הזמן לתקוף, אנחנו יודעים שהדרך פנויה – וכמובן תנו גם מענה לתקופה, תעשו משלוחים, תעבדו online ואפילו תציעו presale לסוף תקופת ההסגר.
  1. זה הזמן להשקיע במותג – כמו שאמרנו כבר, יחסית לתקופת אחרות יש הרבה זמן פנוי, זה הרגע לעצור שניה ולחשב מסלול, האם המותג כיום משרת אותנו? האם המיתוג שלי עונה על שפת המותג והמיצוב הרצוי? מה כדאי לשנות? בד”כ נגלה שיש הרבה דברים שהשתנו מהיום שבנינו את המותג לראשונה והמצב כיום. הזמן הפנוי מאפשר חשיבה עמוקה ונכונה. תזכרו – המותג הוא הכלי הכי חזק שיש לנו.

  2. אסטרטגיה! כי זה הזמן לחשוב קדימה. לא על הטקטיקה של איך עוברים את היום מחר, אלא על האסטרטגיה הכללית, על איך אנחנו יוצאים מהמצב הזה מנצחים. מי שיחשוב קדימה ינצח ובגדול, מי שיבוא מוכן ליום שהאירוע הזה ייגמר, יפציץ במכירות ולקוחות, אז אל תגידו שלא אמרנו.

  3. תחשבו חיובי – נכון זה נשמע בנאלי אבל זה מה שישמור עלינו שפויים. שמרו על אופטימיות כי בסוף זו רק תקופה והיא תעבור, המנצחים הגדולים יהיו אלו שחשבו חיובי וניצלו את הזמן לפיתוח העסק והכנה ליום שאחרי.

לסיכום – בנו לעצכמם שגרה, התלבשו להצלחה, תחשבו חיובי ותשקיעו ביום שאחרי – אסטרטגיה, מיתוג ונכסים דיגיטלים. נצלו את הפוטנציאל הגלום באירוע והפכו את הלימון ללימונדה!
לכל שאלה אנחנו נשמח לייעץ ולעזור 🙂

אולי יעניין אתכם/ן גם....

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button