menu-button-of-three-lines

הטרנדים העיצוביים שיפתחו את 2019

טרנד בא, טרנד הולך, אז איזה טרנד יבוא ב – 2019?

שנת 2019 בפתח ובעולם העיצוב כבר מתחילים לחשוב מה יהיו הטרנדים החמים, הבולטים, הנועזים, שתביא השנה החדשה. רבים תוהים האם נראה שינויי מגמה בתחום העיצוב או שהתחום ישמור על שמרנות ובעיקר, מי הם אלה שישאירו חותם.

רמז ראשון למה שהולך לקרות בשנת 2019 בתחום העיצוב וכלו לקבל כאן. כי השנה שבפתח עומדת להיות השנה לנועזים – בעסקים כמו גם בשפה המיתוגית. כיום, באוטוסטרדת המידע וההיצע, כאשר ״מדפדפים״ מסרים בקצב הגלילה והקליק, יש לשבות את קהל במבט ראשון עם מסר חד ומיידי.

נועז יותר, תזוזתי יותר, זכיר יותר:

שם המשחק הולך להיות גירוי החושים וגירויים אינטלקטואלים. זאת באמצעות שימוש בצבעים נועזים וזכירים. כנראה שניפרד מתמונות הסטילס הדוממות ונגיד שלום להנפשת המסרים, אשר יהיו הכלים על לוח המשחק של 2019

מה המשחק ? איך משחקים בו? והכי חשוב, איך להוביל במשחק?

1. שימוש במספר תבניות צבע בשפה המותגית:

ככל שהעולם מתפתח ואתו גם החברות, יש צורך בהליכי מיתוג מחדש שיתאימו ויבליטו את עצמם מול קהל היעד וייצרו בידול אל מול המותגים המתחרים. המותגים החדשים יצטרכו לבנות מספר תבניות צבע בשפת המותג שלהם, על מנת לייחד, לבדל ולהבליט את המיתוג כך שולם ייזכרו אותו.

2. צבעים משולבים יעשו קאמבאק:

בשנים האחרונות התחושה היא ששילובי קצת נעלמו מהנוף. אבל אנו מרגישים שהשנה הם הולכים לחזור ובגדול! אנחנו בעיקר נראה ונרגיש את זה בכל הקשור לתחום ההייטק והחדשנות. בתחומים אלו ניתן כבר לראות את שילובי הצבעים הללו, במותגים המובילים בשוק ובכלל אנו רואים אותם צצים באתרים רבים, ברשתות החברתיות, במצגות חברה ועוד… בסוף יש מצב שנרגיש שוב כמו בשנות ה – 90.

3. סושיאל ממותג:

העולם היום נמצא בסושיאל (כמו פעם עם דפי זהב, אם אתה לא שם אתה לא קיים? אז היום זה נכון מתמיד לגבי הסושיאל). אבל הקוראים והצופים בפלטפורמות שאנו נמצאים בהם, כבר לא מוכנים לקבל את הפשוט והבנאלי. לגולשים נמאס מעוד תמונה חינמית שמצאתם באינטרנט ובחרתם בשנייה וחצי, הם מצפים לראות חדשנות והשקעה, תמונות שיעצרו אותם וייצרו אצלם עניין. אבל חשוב יותר מזה הוא, תוכן ממותג ומעוצב שיגרום להם לייצר אינטראקציה עם ה – FEED. תצליחו לייצר את זה ואתם חזק במשחק.

4. צבעים לא כל כך קונבנציונליים:

בשנה האחרונה ראינו ששימוש בצבעיים “אמיצים” היה הכוח המניע של הרבה עיצובים. אנו מאמינים שהמגמה הזו רק תתחזק בשנה הבאה. אז מציעים לכם להיות מוכנים ל”הזריק” קצת צבע נועז לפרויקטים שלכם. רוב הסיכויים שזה ישתלם

5. אילוסטרציות בהתאמה אישית למותג:

מותגים מחפשים כל הזמן דרכים חדשות לבדל את עצמם. אנו מאמינים שבשנה הקרובה מותגים ינסו למצוא ולייצר את הבידול הזה באמצעות אייקוניזציה (שימוש באייקונים) ואילוסטרציות, שיותאמו אישית לכל מותג ואף יתוגברו באנימציה כזו או אחרת.

6. GIF, GIF, GIF:

אם עד עכשיו לא השתמשתם בהם הרבה, בשנה הקרובה תצטרכו לשדרג את השימוש שלכם בGIF ולהעלות אותו רמה (כי אנחנו כבר שם). מה זה בעצם אומר? פחות גיפ פשוט עם חתול טיפשי והרבה יותר גיפים ממותגים שיחזקו את המותג עצמו ויחד עם זאת, גם את החיבור של הלקוחות למותג.

7.סינמוגרפיה:

אחרי שדיברנו על מהפכת ה – GIF שכבר התחילה בדיגיטל, חשוב לדבר גם על הבת דודה הקטנה, סינמוגרפיה. סינוגרפיה זה בעצם גם סוג של GIF או ווידאו שהוקפא לחלוטין, חוץ מחלק קטן מאוד שמרגיש חסר משמעות, אבל הוא יוצר את כל ההבדל. השיטה הזו בעצם מאפשרת לנו להוסיף מגע קלאסי לכל חלק בשפה המותגית שלנו ולייצר בו עניין רב.

לסיכום, איך שלא נסתכל על זה, השפה המיתוגית כמו כל העולם הדיגיטלי ממשיכה להתפתח ולהתעדכן. לכם אסור להישאר מאחור או להיות אדישים לשינויים האלה. הדבר הכי חשוב הוא לעשות דברים בצורה מקצועית ונכונה, כי אם לא, אפשר בקלות גם לפגוע במותג. אנו נשמח לעזור לכם להתאים ולעדכן את השפה המותגית שלכם לשנת 2019 וללוות אתכם בהמשך הדרך, על מנת שיחד, נוכל להפוך את המותג שלכם לחזק מתמיד!

בהצלחה !!

אולי יעניין אתכם/ן גם....

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *