menu-button-of-three-lines

שבירו

חברת שבירו נדלן, חברה ותיקה בשוק הישראלי הפועלת במגוון תחומים: מבניית בנייני מגורים ועד מרכזים מסחריים ומשרדים, הרואה כערך עליון את המשך בניית ארץ ישראל לדורי דורות ושואפת לנצל את הידע והניסיון הרב לחדשנות ושיפור שיטות הבנייה בישראל, תוך שמירה על סטנדרטים יוקרתיים ויחד עם זאת מקפידה להוות בית חם ללקוחותיה ולעובדיה שמעניק את המעטפת המצויינת ביותר לאיכות חיים.

דרישת הלקוח הייתה להדגיש שמדובר בחברה יוקרתית אך יחד עם זאת, מונגשת לאוכלוסייה רחבה – יוקרה ואיכות בלתי מתפשרת במחירים שאפשר לשלם. כך יצרנו אווירה מושלמת בהתאם לדרישותיו של הלקוח.

מיתוג | עיצוב גרפי | עיצוב אתר | צילום | הפקת סרטונים

 על ידי שימוש בקווים דקים ועבים המזכירים את שפת התכניות האדריכליות ובניה בקומות – מבנה הלוגו החדש מייצג את שם החברה ומביא בתוכו את תהליך הבנייה משלב היזמות והתכנון ועד שלב הביצוע הסופי, תוך שמירה על מסורתיות ישראלית לצד מודרניות עכשוית.

הבחירה בגוון הכחול רויאל שמביא איתו יוקרה ועומק בשילוב גוון חול עדין רגוע של הקרקע הישראלית – יוצרים שילוב של יוקרה סולידית.

השפה הצילומית המתלווה למיתוג שמה דגש על קהל היעד הישראלי, שמחפש מגורים יוקרתיים במחיר שפוי לצד איכות חיים 

מתוך כך הערכים עליהם נשען המיתוג החדש לחברה היו: מצויינות, אמינות, שירות איכותי ויחס אישי לצד חדשנות ויוקרה.

“שבירו. בונים חיים יפים”.

כאשר שבירו פנו אלינו בבקשה לבניית אתר תדמית חדש לא יכולנו לדמיין לעצמנו את גודל התהליך שנעבור יחד. לא אנחנו ובוודאי שגם לא הם! מהר מאד הבנו שהצורך מאתגר ומורכב הרבה יותר ועוד לפני ביית האתר, היה צורך עמוק וכנה במיתוג מחדש. כזה שיזניק את שבירו לשלב הבא.