menu-button-of-three-lines

7 התפתחויות שכל מי שחיי דיגיטל צריך לדעת

משווקים בדרך כלל מסתמכים על קידום אתרים, מדיה חברתית, שיווק תוכן, פרסום בתשלום או שיווק בדוא”ל כדי להשיג לידים. עם זאת, במהלך השנה האחרונה זירת השיווק הדיגיטלי הייתה עדה לשינויים דרמטיים. להלן שבע ההתפתחויות חדשות בנושא שיווק דיגיטלי שכל משווק צריך לדעת.

בינה מלאכותית (AI)

בינה מלאכותית מחזיקה בהזדמנויות עתידיות יוצאות דופן בשיווק דיגיטלי. ארגונים רבים כבר תלויים בתכונות החדישות של הבינה המלאכותית, ורבים אחרים מתחילים לאט לאט ליישם את הבינה המלאכותית במאמצי השיווק הדיגיטלי שלהם. לדוגמה, חברות כמו Uber, Microsoft, Pizza Hut ואחרות כבר משתמשות בבינה מלאכותית בכדי להפוך פעילויות שונות לאוטומטיות.

על פי ניתוח של Gartner, טכנולוגיות בינה מלאכותית יהיו מובילות כמעט בכל חברת תוכנה חדשה עד 2020. בינה מלאכותית היא אחת ההזדמנויות המסחריות המשמעותיות ביותר לחברות ותגדיל את התוצר העולמי ב -14% עד 2030. במילים אחרות, חברות שלא יחכימו להסתגל לבינה מלאכותית יהיה בעמדת נחיתות קשה במהלך השנים הקרובות.

בתחום השיווק הדיגיטלי, הבינה המלאכותית יכולה לבחון התנהגות צרכנים, דפוסי חיפוש ולנצל נתונים ממדיה חברתית ופלטפורמות בלוגים כדי לסייע לעסקים להבין טוב יותר כיצד הצרכנים מגלים את המוצרים והשירותים שלהם.

צ’אט בוטים

צ’אט בוטים הם דוגמה מושלמת לבינה מלאכותית בפועל. עוזרים וירטואליים אלו משתמשים בהודעות מיידיות כדי לשוחח בזמן אמת עם לקוחות. יתר על כן, הם מציעים גם יתרונות כמו שירות יוצא מן הכלל, עמידה בציפיות של הלקוחות, אוטומציה של משימות חוזרות ונשנות 24/7.

חברת Mastercard יצרה לאחרונה בוט של פייסבוק מסנג’ר שבעזרת תוכנת עיבוד שפות טבעיות מפענח את מה שלקוח רוצה ומגיב בהתאם. למעשה, דיווחים שונים קובעים כי צ’אט בוטים יהוו חלק מהותי בשיווק הדיגיטלי. חברת Innovation Enterprise מציינת כי 85% משירות הלקוחות יופעל באמצעות צ’אט בוטים עד 2020. לדברי IBM, עסקים יכולים לחסוך מעל 8 מיליארד דולר בשנה בעזרת צ’אט בוטים עד שנת 2022.

נושאים קשורים:


קנייה ופרסום פרוגרמטיים

פרסום פרוגרמטי פירושו שימוש בבינה מלאכותית לרכישה או מכירה של שטחי פרסום. תהליך זה מבצע אוטומציה של קנייה, מיקום ואופטימיזציה של מלאי מדיה. השימוש בבינה מלאכותית לאוטומציה של קניית פרסומות מבטל את הצורך בבקשה להצעות (RFP), משא ומתן אנושי והוראות להכנסת ידנית.

פרסום פרוגרמטי מוביל להמרות גבוהות יותר ולעלויות רכישה נמוכות מכיוון שהוא מהיר ויעיל יותר. פרסום פרוגרמטי מאפשר למותג להתאים את המסר והיצירתיות שלו לקהל הנכון בזמן הנכון בעזרת תובנות קהל. שיטה זו מספקת יותר דיוק והתאמה אישית עבור קמפיין שיווקי יעיל יותר. מודל ידוע אחד של קניית פרסומות תכנותיות הוא הצעות מחיר בזמן אמת.

בערך 86% מפרסומי התצוגה הדיגיטלית יהיו פרוגרמטיים עד 2020, על פי eMarketer. במילים אחרות, פרסום פרוגרמטי משנה את פני הפרסום הדיגיטלי במהירות רבה.

תקשורת חזותית היא המומחיות שלנו
אבל התקשורת בין אישית
זה הקונספט שלנו

בוא נדבר!


חיפוש קולי ורמקולים חכמים

מנוע החיפוש LAND קובע כי בערך מיליארד חיפושים קוליים בחודש בוצעו עד ינואר 2018. לפי ComScore, 50% מכל החיפושים יבוצעו באמצעות קול עד 2020, וההנחה כי קניות קוליות יעלו מ -2 מיליארד דולר ל -40 מיליארד דולר. עד 2022 לפי יועצי אסטרטגיות OC&C. אין זה מפתיע שארגונים חושבים מחדש על אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי שלהם בגלל השימוש הגובר בחיפוש קולי.

כיום הבינה המלאכותית היא חכמה יותר ממה שהייתה והובילה לירידה בשגיאות שנעשו על ידי עוזרי קול פופולריים כמו אלקסה, סירי וגוגל. על פי המכון לשיווק דיגיטלי, אימוץ אסטרטגיית חיפוש קולי לא נוגעת רק ביחס ללהישאר רלוונטי. זה נוגע גם בתכנון חוויית צריכה ייחודית ומיטבית אשר תטפח מערכות יחסים ויחזק את נאמנות המותג.

שיווק בוידאו

שיווק בוידאו הוא אחד ממגמות השיווק החיוניות ביותר כיום. על פי WYZOWL 83% מהמשווקים אומרים שהווידיאו מעניק להם החזר טוב על ההשקעה. ו -52% מהצרכנים אומרים שצפייה בסרטוני מוצר היא הסיבה שהם ביצעו רכישות מקוונות על פי המסמך של הלבן של הקבוצה האלקטרונית.

כיום שיווק הווידיאו עבר מעבר ליוטיוב. המשווקים ממנפים גם את פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין לשיווק וידיאו. יתר על כן, עם השימוש הגובר במכשירים ניידים, לצרכנים נוח יותר לצפות בסרטונים מכיוון שהם יודעים שהם מספקים את אותו מידע בפורמט שפועל ללא קשר לפלטפורמה.

שיווק תוכן ממשיך לשלוט

האלגוריתם של גוגל במרץ 2019 עדיין מעדיף תוכן מעודכן ומושלם באופן קבוע. לפי Point Visible, 88% משווקי B2B מסכימים כי תוכן עוזר לקהלים לראות במותג שלהם משאב אמין ומהימן.

לכן, המשווקים יצטרכו להמשיך ולהשקיע בתוכן בגלל הערך שגוגל מעמידה במאמרים נחקרים ומעודכנים בקביעות. במילים אחרות, שיווק תוכן ימשיך למלא תפקיד מאסיבי במשיכת לקוחות חדשים לאתר שלך ובבניית קשרים איתם בצורה אמיתית וניתנת לכימות.

שיווק כל-ערוצי

שיווק כלל-ערוצי הוא השיטה של הפעלת פלטפורמות מגוונות כדי להעניק לקהל שלכם חוויה רב-ערוצית. עם זאת, חיוני גם שמותגים יציגו קו חלק ועקבי בכל המדיומים, באופן מקוון או לא מקוון. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש לקשר בין כל ערוצי השיווק לאסטרטגיה כוללת אחת.

גישה כללית מובילה לשיעור מעורבות של 18.95%, תדירות רכישה גבוהה יותר ב -250% ושיעור שמירת לקוחות גבוה יותר ב -90%, על פי ClickZ. זהו תחום נוסף בו הבינה המלאכותית ממלאת תפקיד בסיוע למותגים להבין את התנהגות הצרכנים ליצירת קמפיין פרסומי יותר אישי.

אנחנו מאימינים שהטכנולוגיה משנה את אופן ההתקשרות של המותגים עם הצרכנים, שהופכים להיות יותר טובים ומצפים לחוויה אישית יותר. כדי להקדים את העקומה, ייתכן שתצטרך להשקיע בטכנולוגיה עתידנית כלשהי בעתיד הקרוב מאוד.

 

אולי יעניין אתכם/ן גם....

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *