menu-button-of-three-lines

כוחו של מיתוג – כך הגדלנו מכירות של מוצר במאות אחוזים

חשבתם פעם עד כמה מיתוג ואריזת המוצר משפיעים על התשוקה לרכוש אותו?

בוודאי קרה לכם שנכנסתם לחנות ונתקלתם במוצר עם מיתוג שמשך את עיניכם הרבה יותר מאחרים, מה שגרם לכם לרכוש דווקא אותו. מחקרים מראים שאריזת מוצר משפיעה באופן ישיר על הסיכויים שלו להימכר. האריזה היא כלי מכירתי ותומך שיווק המשדר איכות והבטחה מסוימת, ומהווה מרכיב קריטי במכירות קמעונאיות. אריזה טובה תבדל את המוצר מהמתחרים בו וכך תשפיע על רכישתו.

לפני שניגשנו לעצב את האריזות לקולקציית הפירות היבשים החדשה של רשת הסופרמרקטים “דבאח”, חשבנו על אסטרטגיית מיתוג ושיווק שתיצור מודעות גבוהה למותג החדש של הרשת ותמקסם את המכירות. התשתית המיתוגית והשיווקית שיצרנו לרשת דבאח קודם לכן, היוותה בסיס איתן לכל עבודת המיתוג והשיווק שבוצעה עבור הקולקציה.

לתזמון יש משמעות אדירה בהשקת מוצר חדש. לכן, קיבלנו החלטה יחד עם הרשת שההשקה תתקיים מעט לפני ט”ו בשבט, שהרי פירות יבשים מהווים חלק בלתי נפרד ממנו. במקביל, תכננו קמפיין שיווק בדיגיטל על מנת לעורר מודעות למותג. בהמשך, הגיעו פרסומים ברשת החברתית והודעות SMS שמטרתם לחשוף את הקולקציה עצמה לקהל הרחב ולהניעו להגיע לחנויות הרשת.

לפני התהליך, אריזות הפירות היבשים של דבאח לא היו ממותגות כלל. הפירות היו ארוזים באריזת פלסטיק פשוטה עם מדבקת הסופרמרקט שכולנו מכירים מהמעדניה, הכוללת ברקוד, תאריך, משקל ומחיר. מעבר לפירות היבשים עצמם שבקופסה, לא היה שום גירוי ויזואלי שמשך את הלקוחות להרים את האריזה ולהניחה בעגלת הקניות.

כשיצרנו את הקונספט העיצובי, היה לנו חשוב להביא לידי ביטוי את הפירות עצמם תוך שידור של איכות, מגוון, צבעוניות ובולטות. העובדה שנוספה לליין הפירות היבשים סדרה של אננס בטעמי פירות, מוצר שטרם היה מוכר בשוק הישראלי, הובילה אותנו לחשוב על דרך ביטוי ויזואלית שתשלב בין האננס לבין הפרי שמייצג את הטעם שלו.
לאור זאת, החלטנו שאריזת המוצר תישאר שקופה, ותלווה בתמונה של הפרי במצבו הטרי, יחד עם הלוגו של דבאח וטקסט על רקע צבעוני שמציין את שם המוצר. רקע האריזה שנבחר לכל פרי תאם לגוון הפרי עצמו.

נושאים קשורים:


תקשורת חזותית היא המומחיות שלנו
אבל התקשורת בין אישית
זה הקונספט שלנו

בוא נדבר!


אותו המוצר – אותה אריזה – במיתוג שעושה את ההבדל!

בעקבות תהליך המיתוג החדש ואסטרטגיית השיווק שמומשה, מכירות המוצר עלו במאות אחוזים.
בשבוע ההשקה, ההכנסות ממכירות הפירות היבשים של הרשת עלו על ההכנסות מאותם המוצרים בכל השנה החולפת!

“בכל מוצר חדש שאנחנו משיקים במסגרת מותג הבית של דבאח, חשוב לנו שהוא ימשוך את הקהל ויגרום לו להבין שמדובר במשהו איכותי שהושקעה עליו הרבה מחשבה”, מספר מנהל השיווק של רשת דבאח, איציק נזרי. “העבודה המשותפת עם קבוצת סיון, יחד עם יישום האסטרטגיה המיתוגית והשיווקית שהם בנו, הביאו לתוצאה שהשאירה אותנו מרוצים וגם עזרה לנו לחשוף את הלקוחות לליין המוצרים החדש. הנתונים מדברים בעד עצמם”.

העבודה שבוצעה והתוצאות שהיא הניבה, מעידות על כוחו של מיתוג המשולב עם שיווק חכם – יוצרים מודעות למותג, מניעים לקוחות לרכישה ובסופו של דבר, ממקסמים את ההכנסות לחברה. זו המומחיות שלנו כאן בקבוצת סיון – בניית מותגים מנצחים!
זה המקום לציין את הצוות המסור שעבד על הפרויקט – רום ריבק שיצר את האסטרטגיה המיתוגית והשיווקית, ענת דורי שביצעה את עבודת הקריאייטיב, קרן ליפמן שעיצבה את אריזות הקולקציה ואור לוי שניהל את קמפיין הפרסום ברשת הדיגיטל.

רוצים שנסייע גם לכם לבלוט מעל כל השאר, לבנות מותג שישדר את המסרים שחשובים לכם ויפנה בדיוק לקהל היעד שלכם? רוצים ליצור תקשורת שיווקית אפקטיבית שתיקח אתכם קדימה להצלחה? אתם מוזמנים לכוס קפה ולהתייעצות בחינם וללא התחייבות! 🙂

אולי יעניין אתכם/ן גם....

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *